Door Solid Partners kunnen medewerkers van Infense makkelijker op locatie werken. Of dit nu vanaf kantoor, bij een clientlocatie of de rechtbank is.
Continue ontwikkeling
Infense, advocatenkantoor in Deventer, stapte in 2013 al over op het Werkplek Online-concept van Solid Partners. Tijdens de coronapandemie ontdekte Infense het gemak (en de noodzaak) van werken met Microsoft Teams. Na afloop wilde Infense graag op afstand blijven werken. Dat kan natuurlijk!
Solid Partners introduceerde Advocatendossier (software) en Microsoft 365 bij Infense, in combinatie met een nieuw telefonieplatform. Door vergaande integratie kan het advocatenkantoor nog efficiënter werken. Medewerkers hebben overal toegang tot de juiste informatie. Belangrijk om op elk moment de juiste juridische adviezen te kunnen geven.
Lokaal werken
Solid Partners bereidt de Werkplek Online omgeving van Infense momenteel voor op een overstap naar lokaal werken. Data zullen worden opgeslagen in Microsoft Azure Files met een back-up naar de Private Cloud van Solid Partners.
Met de nieuwe telefonie-omgeving is de complete ICT-omgeving straks in beheer bij Solid Partners.
CRM
Advocatendossier is een compleet softwarepakket, afgestemd op de behoeften van een advocatenkantoor. Medewerkers kunnen hierin onder meer gegevens vastleggen (CRM) en uren registreren. Integratie tussen Advocatendossier en de telefonie-omgeving zorgt voor een nog betere klantervaring.
Integratie tussen Advocatendossier en de telefonie-omgeving zorgt voor een nog betere klantervaring.